Verzekering geweigerd

Wij zijn bij Bokhorst Verzekeringen van mening dat iemand een tweede kans verdient. Wanneer u bij het afsluiten van een verzekering wordt geweigerd dan heeft u bij ons de mogelijkheid om deze verzekering alsnog aan te vragen. Zo kunnen wij bij een beeindiging wegens wanbetaling vaak een voorstel doen via een "normale" maatschappij.  

Wij kijken altijd hoe we voor u een passende verzekering kunnen afsluiten. Wij proberen dit in eerste instantie bij een reguliere maatschappij voor elkaar te krijgen. Lukt dit (nog) niet dan kunnen wij een voorstel uitbrengen van De Vereende. In alle gevallen kunnen wij u verzekeren en krijgt u de kans om weer te werken aan een goed verzekeringsverleden en de problemen die er nu zijn achter u te laten.  

2e kans verzekering?

Lees eerst de voorwaarden die wij hanteren voor een tweede kans verzekering.

Reden van weigering

Er zijn diverse redenen van weigering. Uw verzekering kan geweigerd worden wegens wanbetaling in het verleden of u kunt als klant geroyeerd worden bij uw huidige verzekeraar vanwege bijvoorbeeld het schadeverloop. Ook een rijontzegging, fraude, strafblad en leeftijd zijn redenen waardoor verzekeraars niet met u in zee willen gaan. Ook door een code 100 of code 101 in het rijbewijs kan acceptatie een lastig punt zijn.

De tweede kans verzekering bij Bokhorst Verzekeringen is met name bedoeld voor diegene die door onvoorziene omstandigheid niet meer wordt geaccepteerd of voor diegene die nog de gevolgen heeft van een gebeurtenis die inmiddels een aantal jaren geleden heeft plaatsgevonden. 

Type verzekeringen

U kunt voor diverse verzekeringen terecht bij Bokhorst Verzekeringen. Dit kan bijvoorbeeld voor autoverzekering, motorverzekering of bromfietsverzekering. Daarnaast kunt u ook terecht bij Bokhorst Verzekeringen voor een tweede kans woonhuisverzekering, inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering.

Belangrijk:

Wij proberen u onder te brengen bij een reguliere verzekeraar tegen een zo scherp mogelijk premie. Uiteraard kan niet elke aanvraag worden omgezet naar een reguliere verzekering, maar wij doen wel ons uiterste best u te helpen en wij nemen u serieus.

Lees de onderstaande punten goed door:

1. Wat zijn belangrijke punten bij de beoordeling

 Het is onze doelstelling om te proberen de verzekering bij een normale maatschappij onder te brengen tegen een normale premie.

In onderstaande gevallen kunnen wij in veel gevallen iets voor u betekenen:

  • U bent inmiddels 3 jaar al langer bij De Vereende verzekerd en heeft daar gewerkt aan een goed verzekeringsverleden.
  • Inmiddels is het meer dan 4 jaar geleden dat u bent aangehouden en een rijontzegging heeft gehad i.v.m. alcohol gebruik, snelheidsovertreding. etc.
  • Uit de verzekering bent gezet i.v.m. het niet betalen van de premie en nu bereid bent om vooraf de premie te voldoen. ( wanbetaling / CIS registratie ) 
  • Bij een andere verzekeraar bent geweigerd of niet wordt geaccepteerd omdat u te jong of te oud bent.

2. Wat is de aanvraagprocedure

Onderstaand het overzicht van de stappen in de aanvraagprocedure;

  1. Ontvangst van de aanvraag via de website
  2. Beoordelen van de aanvraag voor het bepalen van de vervolg stappen 
  3. Contact met u via de telefoon en/of mail voor het bespreken van de aanvraag
  4. Opstellen offerte en bespreken voor akkoord
  5. Offerte omzetten naar aanvraag
  6. Acceptatie beoordeling maatschappij
  7. Na 1e beoordeling:
    • Geaccepteerd
    • Nog niet direct geaccepteerd; Wij bespreken de mogelijkheden en passen de aanvraag aan voor een 2e beoordeling die vervolgens wel is geaccepteerd
    • Niet geaccepteerd
  8. Vervolg stappen na GEACCEPTEERDE aanvraag:
    • Geaccepteerd; U krijgt een bevestiging van acceptatie en afhankelijk van de gemaakte afspraak over de betaling heeft u of direct dekking of heeft u dekking na ontvangst van de verschuldigde premie.
    • U krijgt van ons een iDeal link in het geval er eerst moet zijn betaald voordat er dekking kan worden gegeven in de andere gevallen zal de maatschappij op basis van de gemaakte afspraak de betaling in orde maken via een incasso of u een nota toezenden.
    • U heeft 14 dagen bedenktermijn binnen deze perioden kunt u de verzekering zonder verdere opgaven van reden beëindigen per ingangsdatum.
  9. Vervolg stappen na NIET geaccepteerde aanvraag:
    • We bespreken met elkaar de reden waarom de aanvraag niet is geaccepteerd en op basis daarvan bekijken we de vervolg mogelijkheden;
    •  We doen geen verdere aanvraag en stoppen de aanvraag procedure
    •  We doen elders een 2e aanvraag indien dit op basis van de beschikbare informatie zinvol is. Zie vervolgens punt 7.
    •  We doen een aanvraag bij De Vereende. De Vereende is een speciale maatschappij waarnaar wij uitwijken indien geen andere maatschappij bereid is het risico te accepteren. Zie vervolgens punt 7.

Bovenstaand schema is zo volledig mogelijk maar in bepaalde gevallen kan het zijn dat we een andere procedure volgen. 

Start met de aanvraag door het invullen van onderstaand formulier. 

3. Wanneer krijg ik antwoord

Wij streven ernaar om de aanvraag(en) op dag basis te behandelen CQ de eerste werkdag volgend op de aanvraag. Zodra de aanvraag is gedaan bij de maatschappij zijn wij afhankelijk van de verwerkingstermijn bij de desbetreffende verzekeraar. 

In veel gevallen is dit nog de zelfde of de volgende werkdag. Maar het kan door omstandigheden ook een aantal dagen duren voordat wij uitsluitsel ontvangen over de acceptatie.

Verschillende omstandigheden:

  • U heeft in het CIS register en zogenoemde EVI melding en deze moet worden nagevraagd bij de maatschappij die de registratie heeft gedaan. Dit kan zorgen voor een aantal dagen vertraging
  • De aanvraag moet intern bij de maatschappij worden besproken waardoor de behandelingstermijn lang is.
  • Diverse externe omstandigheden waar wij verder geen invloed op kunnen uitoefenen. 

4. Wanneer ben ik verzekerd

U bent verzekerd vanaf het moment dat wij dat aan u hebben bevestigd via de digitale polismap, mail of post. Er is geen sprake van een voorlopige dekking. 

In bepaalde gevallen is er pas spraken van dekking na betaling van de eerste termijn. U krijgt daarvoor van ons een betalingsverzoek via de mail met daarbij een iDeal link voor het voldoen van de verschuldigde premie.

Betalen via iDeal is veilig, snel en eenvoudig;

Ideal betaling Bokhorst Verzekeringen

 

Uiteraard kunt u ook zelf de premie overmaken naar ons:

Onze gegevens:

Bokhorst Verzekeringen
IBAN: NL98INGB0004256168

LET OP!

Denk eraan bij de betaling altijd een omschrijving mee te geven. Bij voorkeur het offertenummer / polisnummer. Indien u betaald vanaf een rekening die staat op een andere naam, denk er dan aan om ook uw naam bij de omschrijving te vermelden. 

Contact voor hulp of advies

Bokhorst Verzekeringen geeft u graag persoonlijk advies over uw situatie. Elke situatie is anders en dat begrijpen wij. Onze doelstelling is te proberen de verzekering bij een normale maatschappij onder te brengen. U kunt contact met ons opnemen door te bellen naar 020 - 436 0 436. Tevens kunt u de aanvraag online indienen. Wij streven ernaar om deze aanvraag op dagbasis te behandelen. Dit betekent dat u binnen 24 uur van ons een reactie krijgt of acceptatie mogelijk is. Bokhorst Verzekeringen biedt u een tweede kans wanneer uw verzekering geweigerd, verzekering geroyeerd of verzekering niet geaccepteerd wordt.

Bekijk ook eens: brommobielverzekering, scootmobielverzekering, werkmaterieelverzekering, tractorverzekering en quad verzekering.

Vraag een offerte aan en wij gaan voor u aan de slag

Stap 1: Start met de aanvraag
  • Sponsor: MTB Motorsport

     

    Bokhorst Verzekeringen team foto marnix bokhorst Han van Hemert Kevin broersWelkom bij Bokhorst Verzekeringen!

    Online alles regelen omdat het makkelijk en voordelig is. Persoonlijk advies en hulp zodra dat wenselijk is.  Dat is verzekeren anno nu. 

    Het bieden van gemak & eenvoud in combinatie met de persoonlijke benadering zijn de belangrijkste pijlers onder het bedrijf. In deze tijd van steeds groter is beter......( lees; onpersoonlijk, onbereikbaar,etc. ) wil Bokhorst Verzekeringen voor jou een partner zijn waarop je kunt vertrouwen en bouwen.

    Wij zijn je graag van dienst;

    • Marnix Bokhorst
    • Han van Hemert
    • Kevin Broers

                

    PS. Kijk ook op Youtube naar één van de video's.

    Lees alles over ons:

    Wat kan je van ons verwachten

    Wij zijn:

    • Onafhankelijk tussenpersoon in schade & uitvaartverzekeringen. 
    • Zelfstandig. Geen andere financiële onderneming of verzekeraar heeft een belang in ons bedrijf.

    Wij bieden:

    • Online verzekeringen aan, met de mogelijkheid deze zelf te vergelijken op priijs en kwaliteit en deze direct af te sluiten.
    • Persoonlijk contact voor hulp & advies via de telefoon, mail, webcam of bij ons op kantoor.
    • Online beheer van je verzekeringen via de Polismap en de App.
    • Maatwerk omdat je niet standaard bent, maar bijzonder!
    • Binnen 1 pakket verschillende maatschappijen combineren en zo het beste & voordeligste pakket samenstellen.
    • De website is optimaal; zowel via de mobiel, tablet of PC 24/7 beschikbaar om je te helpen waar nodig. 
    • Alle polissen krijg je indien mogelijk direct digitaal toegezonden. Snel, duidelijk en overzichtelijk.
    • Schadeverhaal service; heb je een schade geleden dan verzorgen wij het verhalen van deze schade. 
    • Geen abonnement; de kosten worden apart gemeld op de polis (indien mogelijk), zijn passend en worden in rekening gebracht als onderdeel van de totale premie. 

    Wij hebben: 

    • Een inschrijving bij de Koophandel te Noordwest Holland / Hoorn ( KvK ) nummer : 37117807
    • Een vergunning van de Autoriteit Financiële markten ( AFM ) Ons vergunningsnummer is: 12005547
    • Een aansluiting bij de Stichting klachteninstituut Financiële Dienstverlening ( KiFiD) Onder aansluitnummer: 300.002848
    • De erkenning als; Erkend Financieel adviseur van de Stichting Erkenningsregeling adviseurs ( SEH) : registratienr. 15389
    • Een passende beroeps en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.

    Heb je ons nodig

    Wij zijn gevestigd in Ilpendam, regio Zaanstreek, Waterland. Ilpendam is gelegen tussen; Amsterdam Noord en Purmerend. 

    Gegevens:

    • Bezoekadres: Dorpsstraat 80 | 1452 PJ  | Ilpendam 
    • Postadres: Postbus 36039 | 1020 MA |  Amsterdam

    Contact opnemen:

    Social media:

    Wie zijn wij

    Bokhorst Verzekeringen is opgericht op 4 april 2005 als onafhankelijk en zelfstandig tussenpersoon in verzekeringen. In de afgelopen 10 jaar hebben wij ons ontwikkeld tot een middelgrote tussenpersoon gespecialiseerd in schadeverzekeringen voor particulieren en ondernemers. 

    Inmiddels verzorgen wij de verzekering(en) voor ruim 3000 particulieren en meer dan 400 bedrijven.

    Klant worden

    Als je op zoek bent naar een tussenpersoon die je kan adviseren bij het maken van de juiste beslissing, dan is het zeer belangrijk te weten met wie je zaken doet en wat je kunt en mag verwachten van de aangeboden dienstverlening.e

    Als tussenpersoon zijn zaken als deskundigheid, betrouwbaarheid en oprechtheid onmisbare eigenschappen. Uiteraard zal uit het persoonlijke contact blijken of het prettig voelt bij onze manier van werken.

    Wat je kunt en mag verwachten van Bokhorst Verzekeringen als tussenpersoon hebben wij vastgelegd in het Dienstverleningsdocument. Dit document voorziet je van alle informatie over onze dienstverlening en de daarbij behorende kosten. Bij ons eerste contact krijg je van ons dit document uitgereikt, ook kun je het dientverleningsdocument downloaden of bij ons bestellen.

     

    Wat zijn de kosten

    Indien je een nieuwe of lopende verzekering over- of afsluit bij Bokhorst Verzekeringen, dan brengen wij je naast de gebruikelijke provisie (zoals die is ingebouwd in de premie) geen extra kosten in rekening in de vorm van een serviceabonnement of andere abonnementsvorm.

    Bij alle berekeningen en/of de offerte die je van ons krijgt zijn de kosten reeds in de premie verwerkt. Als wij andere werkzaamheden voor je uitvoeren waarvoor apart kosten in rekening worden gebracht, dan informeren wij je daarover altijd vooraf en deze afspraak vastleggen in een dienstverleningsopdracht.

    Om inzicht te geven in de·kosten per verzekering; voor het advies, service, bemiddeling en de schade afhandeling. Hierbij per productgroep een opgaven in % van de premie.

    Particulier Schadeverzekeringen

    • Motorvoertuigverzekering(en) 20 %
    • Woonhuis / Inboedel en Kostbaarheden 10 t/m 25 %
    • Aansprakelijkheid / Rechtsbijstand en Ongevallen 10 t/m 25 %
    • Caravan / Kampeerauto / Fiets en Pleziervaartuig 20 %
    • Reis en Annulering 20 t/m 35 %
    Op verzoek sturen wij u, voorafgaande aan het afsluiten van de verzekering, de voor die verzekering en maatschappij geldende provisie opgaven.
     
    Lees ook ons: Algemeen: Dienstverleningsdocument.
     
    AFM Dienstverleningsdocumenten:

    Uitvaartverzekering(en)

    Overzicht kosten voor advies, bemiddeling en service bij uitvaartverzekering(en) 

    • Advies kosten zijn € 55,- per uur. 
    • Bemiddelingskosten € 35,- en onderhoud & service kosten € 15,- per jaar gedurende de looptijd.

    Of je nu hulp nodig hebt bij het afsluiten van de verzekering of je hebt schade die op één van de lopende verzekeringen is gedekt. Je kunt altijd contact met ons opnemen via de telefoon of de e-mail en bij bijzondere situaties zijn wij ook buiten kantoortijden bereikbaar. Kortom persoonlijke service & deskundig advies indien nodig of wenselijk.

    Omdat wij met bijna alle verzekeringsmaatschappijen een samenwerkingsovereenkomst hebben afgesloten, is het vrijwel altijd mogelijk om de lopende verzekeringen per direct over te zetten naar ons agentschap onder dezelfde voorwaarden & premie.

    Wil je overstappen? Stuur ons dan een e-mail en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op; info@bokhorstverzekeringen.nl

    Stage lopen?

    Wij zijn erkend als leerbedrijf conform de Wet Educatie en Beroepsonderwijs voor de opleiding Bank- en Verkeringswezen / Commercieel medewerker Bank- & verzekeringswezen (4) 

    o.a. voor de opleiding: MBO Klantmedewerker Schadeverzekeringen

    Door deze erkenning kunnen wij een stage plek aanbieden voor korte of langere termijn aan enthousiaste leerlingen die zich willen gaan ontwikkelen binnen de branche.

    Wij nodigen kandidaten uit om te solliciteren voor een stageplek binnen ons bedrijf. Mail naar: marnix@bokhorstverzekeringen.nl

    Recensies:

    Wij nodigen iedereen van harte uit om in een recensie je mening over of je ervaringen met Bokhorst Verzekeringen te delen.

    Wij stellen het bijzonder op prijs!

    • Op de website: Assurantiekantoor.org kun je eenvoudig een recensie schrijven en/of middels het geven van een aantal sterren de dienstverlening beoordelen. 
    • Op de website: Advieskeuze.nl kun je uitgebreider je ervaring delen met andere. 

    Wij gaan ervan uit dat je een positieve ervaring heeft, maar het kan natuurlijk ook een negatieve ervaring zijn. Wel is het belangrijk dat recensies correct zijn en dat bij het plaatsen van recensies de normale regels van fatsoen in acht worden genomen. Op de website staan de gedragsregels en een uitleg.

    Alvast bedankt! 


    Deel je ervaring(en) met je vrienden op:

     

     Bokhorst verzekeringen 

     

    Meer over onze dienstverlening, service, etc

     

    Niet tevreden

    Niets is leuker en geeft meer voldoening, als wij als tussenpersoon op een goede mannier met je kunnen samenwerken. Dit geldt uiteraard niet alleen voor ons advies, maar ook voor onze service- en beheer van jouw lopende verzekeringen.
    Toch weten wij ook, dat dit niet altijd lukt. Er kan om verschillende redenen een gevoel van ontevredenheid ontstaan, die een goede samenwerking in de weg staat. Ben je om één of andere reden ontevreden, laat het ons weten! We kunnen proberen het zo goed mogelijk op te lossen.

    Je kunt jouw opmerkingen of klachten mondeling of schriftelijk aan ons doorgeven. Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging thuis, waarin ook wordt uitgelegd wat de verdere procedure is.

    Bokhorst Verzekeringen / T.a.v. Marnix Bokhorst
    Postbus: 36039 / 1020 MA Amsterdam

    Tel. 020 - 436 0 436 
    E-mail: info@bokhorstverzekeringen.nl

    Onafhankelijke Geschillencommissie

    Gelukkig zijn we in staat de meeste klachten of opmerkingen naar volle tevredenheid op te lossen. Maar er zijn toch situaties waar we er niet uitkomen. Blijft jouw klacht bestaan, nadat onze interne klachtenprocedure is doorlopen, dan is er het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, in het kort KIFID.

    Kifid, het financiële klachteninstituut
    Kifid is de afkorting van het Klachteninstituut voor de Financiële Dienstverlening. Bij Kifid kunnen consumenten terecht als zij een klacht hebben over financiële dienstverlening. Kifid behandelt de klacht op een onafhankelijke en onpartijdige wijze.

    Het instituut Kifid staat voor:

    • klantvriendelijkheid
    • professionaliteit
    • transparantie
    • uniformiteit
    • eenduidigheid en
    • kennisdelen

    Het instituut is gericht op het beslechten van geschillen tussen een consument en een financiële dienstverlener waarop Nederlands recht van toepassing is. Dat gebeurt door bemiddeling door de Ombudsman of door een (bindend) bindend advies van de Geschillencommissie of de Commissie van Beroep. De Ombudsman, de Geschillencommissie en de Commissie van Beroep werken objectief en onafhankelijk. Zij worden ondersteund door secretarissen. Het bestuur van Kifid en de aangesloten dienstverleners hebben geen invloed op de adviezen en beslissingen van Kifid.

    Daarnaast richt Kifid zich ook op het voorkomen van klachten. Klachten worden geanalyseerd om patronen en trends te ontdekken. Door bijvoorbeeld het geven van lezingen en workshops, wordt aan financiële dienstverleners geleerd hoe zij klachten kunnen voorkomen en de werkwijze kunnen verbeteren. Hierin wordt samengewerkt met het ministerie van Financiën en de Autoriteit Financiële Markten.

    Informatie over deze geschillencommissie kun je vinden op: www.kifid.nl

    Het aansluitnummer, waaronder ons kantoor bij KIFID bekend is: 300.002848
    Ons AFM vergunningsnummer: 12005547

    Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (KIFID)
    Postbus 93257
    2509 AG Den Haag
    Tel. 0900-3552248 

    Sponsoring

    Wij ondersteunen verschillende verenigingen;

    • SV Ilpendam / Voetbalvereniging  / Bezoek de website.
    • Ilpenstein / Gymnastiekvereniging / Bezoek de website
    • Ronde van Ilpendam met een maatwerk Evenementenverzekering. Lees meer over dit evenement op de website.
    • Wij sponsoren de live radio en TV uitzending van Omroep Pim en RTV Purmerend. Bekijk onze commercial van 2015: Kijk op: www.Parckpop.nl voor alle informatie.

    Daarnaast zijn wij sponsor van het MTB-Motorsport team

    Het MTB-MOTORSPORT team is actief in de ‘DNRT ZAC’  en de ‘YTCC’ , Youngtimer touringcar championship competities. Wedstrijden worden gereden op  binnen- en buitenlandse circuits met drie verschillende racewagens; een Renault Clio V6 Trophy, Renault 21 Turbo Europacup en een Renault Clio Cup 16V. Het MTB-MOTORSPORT team onderhoudt en prepareert de wagens zelf. 

    Renault Sport MTB Motorsport bokhorst verzekeringen

    Disclaimer:

    Disclaimer Bokhorst Verzekeringen.nl / Bokhorst online verzekeringen.nl / 2ekansverzekeringen.nl

    Het zich toegang verschaffen tot en het gebruik maken van deze site, betekent dat de gebruiker instemt met de volgende bepalingen: 

    Gebruik van deze website 
    De uitkomst van eventuele berekeningen is mede gebaseerd op de door jou ingevulde gegevens en is niet bedoeld als vervanging van enig advies. Indien je zonder verificatie of nader advies van de geboden informatie gebruik maakt, dan doe je dat voor eigen risico en rekening. 

    Intellectuele eigendomsrechten 
    Alle op deze site afgebeelde gegevens, zoals maar niet beperkt tot teksten, foto’s, illustraties, grafisch materiaal, (handels-)namen, logo’s, woord- en beeldmerken zijn eigendom van, in licentie bij of gedeponeerd door Bokhorst Verzekeringen. Zij worden beschermd door het auteursrecht, het merkenrecht dan wel enig ander intellectueel eigendomsrecht. Behalve het downloaden en printen van de geboden informatie voor eigen persoonlijk gebruik is het niet toegestaan om de inhoud van de website, zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de eigenaar over te nemen, te vermenigvuldigen of op welke wijze dan ook te distribueren of openbaar te maken. 

    Uitsluiting van aansprakelijkheid 
    Ondanks het feit dat Bokhorst Verzekeringen de uiterste zorgvuldigheid in acht neemt bij het samenstellen en onderhouden van deze website en daarbij gebruik maakt van bronnen die betrouwbaar worden geacht kan Bokhorst Verzekeringen niet instaan voor de juistheid, volledigheid en actualiteit van de geboden informatie. Bokhorst Verzekeringen streeft ernaar dat de informatie op deze site correct is. Bokhorst Verzekeringen is echter niet aansprakelijk en biedt geen waarborg voor het ononderbroken en foutloos functioneren van de website en evenmin voor de gevolgen van het niet kunnen, beschadigd, verkeerd of niet tijdig ontvangen of verzenden van gegevens online. Evenmin is zij aansprakelijk voor schade of defecten, die als gevolg van het bezoek aan en het gebruik van haar site zouden kunnen ontstaan. Voor de inhoud van sites die niet door Bokhorst Verzekeringen worden onderhouden en waarnaar wordt verwezen of die verwijzen naar onze site aanvaardt Bokhorst Verzekeringen geen enkele aansprakelijkheid.

    Virussen 
    Bokhorst Verzekeringen garandeert niet dat de informatie, software dan wel verwijzingen of hyperlinks die via deze website toegankelijk zijn vrij zijn van virussen of vergelijkbare schadelijke componenten. 

    Wijzigingen 
    Bokhorst Verzekeringen behoudt zich het recht voor om de informatie op deze website (inclusief de tekst van deze disclaimer) te allen tijde te wijzigen zonder hiervan nadere aankondiging te doen. Het verdient aanbeveling om deze pagina geregeld te raadplegen, zodat je van eventuele wijzigingen op de hoogte bent.

    Privacy Statement

    Bokhorst Verzekeringen Privacy Statement

    Hoe gaan wij om met jouw gegevens:
    Jouw persoonsgegevens worden door ons opgeslagen en gebruikt voor marketing- en service-doeleinden. We bewaren en gebruiken uitsluitend persoongegevens die rechtstreeks aan ons worden opgegeven of waarvan duidelijk is dat ze aan ons zijn verstrekt met als doel het tot stand komen van een verzekeringsovereenkomst. De gegevens worden door Bokhorst Verzekeringen gebruikt voor marketing- en servicedoeleinden. 

    • Jouw gegevens worden nooit aan derden verstrekt, anders dan de maatschappij(en) waar wij de verzekeringen voor je onderbrengen of schade(s) voor je afhandelen.

    Ons bewaarbeleid:
    Wij bewaren persoonsgegevens gedurende de looptijd van de verzekering(en) en tot 5 jaar na beëindiging op grond van de verplichting daartoe vanuit onze beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Verder bewaren en gebruiken we alle informatie, die je vrijwillig via onze site aan ons verstrekt, ten behoeve van marketing- en servicedoeleinden.

    Als je opmerkingen hebt over het gebruik door ons van jouw gegevens, dan verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Je hebt op verzoek de mogelijkheid om de door ons van jou opgeslagen informatie in te zien en te corrigeren. Het verzoek kun je doen naar: Pricacy@bokhorstverzekeringen.nl 

    Cookieverklaring:
    Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina´s van deze website wordt meegestuurd en door jouw browser op de harde schrijf van jouw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.

    Google Analytics:
    Via onze website wordt een cookie geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de ´Analytics´-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op.
    Wij hebben Google toegestaan de verkregen analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten. De informatie die Google verzamelt wordt indien mogelijk geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.
    Google stelt zich te houden aan de Safe Harbor principles en is aangesloten bij het Safe Harbor-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

    Social Media buttons:
    Op onze website zijn buttons opgenomen om webpagina´s te kunnen promoten (´liken´) of delen (´tweeten´) op sociale netwerken als Facebook, Twitter, LinkedIn en Google+. Deze buttons werken door middel van stukjes code die van Facebook, Twitter, LinkedIn en Google+ zelf afkomstig zijn. Door middel van deze code worden cookies geplaatst. Wij hebben daar geen invloed op. Lees de privacyverklaring van deze sociale netwerken (welke regelmatig kunnen wijzigen) om te lezen wat zij met jouw (persoons)gegevens doen die zij via deze cookies verwerken.
    De informatie die ze verzamelen wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Twitter, Facebook, Google+ en LinkedIn opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. LinkedIn, Twitter, Facebook en Google+ stellen zich te houden aan de Safe Harbor principes en zijn aangesloten bij het Safe Harbor-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

    Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens:
    Je hebt het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van jouw gegevens. Het verzoek stuur je naar: Pricacy@bokhorstverzekeringen.nl 

    Om misbruik te voorkomen kunnen wij je vragen om je adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dien je een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. Je kunt deze terug vinden in de instellingen van je browser.

    Let op: Het recht op vergetelheid geldt niet altijd.  Kijk voor meer informatie over de Autoriteit Persoonsgegevens en Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) op / https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl

    In- en uitschakelen van cookies en verwijdering daarvan:
    Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kun je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van je browser.

    Execution only

    Bij ‘execution only’ maak je zelf de keuze voor een verzekerings- of bancair product en voer je bij de aanvraag ervan zelf de gegevens in die nodig zijn. Omdat Bokhorst Verzekeringen je hierbij geen advies geeft of handelingen verricht, kunnen er beperkingen gelden met betrekking tot de aansprakelijkheid van ons bedrijf bij onder andere schade die het gevolg is van een onjuiste productkeuze die je hebt gemaakt, of fouten die zijn ontstaan bij het invoeren van de aanvraag.

    Erkend ECABO Leerbedrijf

    Met ingang van 26-08-2014 is Bokhorst Verzekeringen erkend als leerbedrijf conform de Wet Educatie en Beroepsonderwijs voor de opleiding Bank- en Verkeringswezen / Commercieel medewerker Bank- & verzekeringswezen (4) 

    Door deze erkenning kunnen wij een stageplek aanbieden voor korte of langere termijn aan enthousiaste leerlingen die zich willen gaan ontwikkelen binnen de branche. De afgelopen jaren hebben wij zowel BBL- als BOL leerlingen een stageplek gegeven. Wij nodigen kandidaten uit om te solliciteren voor een toekomstige stageplek binnen ons bedrijf. Mail naar: marnix@bokhorstverzekeringen.nl

    In de contacten die je met ons hebt kan het dus zijn dat deze worden beantwoord cq behandeld door een stagiaire onder begeleiding van één van onze medewerkers. In de meeste gevallen zul je hier niks van merken, maar het kan zijn dat er gezien de vraag ruggespraak nodig is of een andere vorm van begeleiding, waardoor de afhandeling niet direct kan worden gedaan. Hiervoor vragen wij jouw begrip. 

    Social Media

    Blijf op de hoogte van actuele ontwikkelingen en volg ons;

    Social media:

     

    {ifMobile}

    {loadposition advert23}
    {loadposition advert40}
    {loadposition communicatiebox}

    {ElseMobile}

    {loadposition communicatiebox}
    {EndIfMobile} 

     

     

  • Nieuw: Onze APP

    BHV App

    Dat de smartphone en tablet een steeds belangrijkere rol innemen in de financiële dienstverlening blijkt onder andere uit gebruikscijfers van de bancaire apps. Inmiddels worden apps meer gebruikt dan de bestaande internetapplicaties via pc’s! Met de Polismap app kunnen wij u nu ook altijd en overal online service bieden.

    Wel zo handig!

    Hoe kunt u de app zelf bekijken?
    Klik hieronder op de betreffende link om naar de App store of Google Play te gaan en Polismap te downloaden.

    Van ons krijgt u vervolgens de activeringscode bij de aanvraag op verzoek: mail naar info@bokhorstverzekeringen.nl

    Polismap in de App store
    Polismap in Google Play