Wat zijn de voorwaarden voor de 2e Kans Verzekering?

Op deze pagina kunt u alle informatie vinden die van belang is;

Wat zijn de voorwaarden

De belangrijkste voorwaarden zijn;

  • Wij doen ons best maar kunnen niet in alle gevallen een normale verzekering aanbieden. 
  • Lukt het niet u bij een reguliere verzekeraar onder te brengen dan doen wij u een aanbieding vanuit De Vereende
  • Er is geen voorlopige dekking
  • Op basis van de gegevens uit het aanvraagformulier bekijken we welke mogelijkheden er zijn en hoe we het beste de aanvraag verder kunnen behandelen.

Wanneer kan dit;

Wij proberen u met de 2e Kans Verzekering(en) onder te brengen bij een reguliere verzekeraar tegen een zo scherp mogelijke premie. Dit ondanks dat u bijvoorbeeld:

  • Inmiddels een aantal jaar geleden bent aangehouden en een rijontzegging heeft gehad i.v.m. alcohol gebruik, snelheidsovertreding. etc.
  • Uit de verzekering bent gezet i.v.m. niet betalen van de premie ( wanbetaling / CIS registratie  )
  • Inmiddels een aantal jaar geleden uit de verzekering bent gezet i.v.m. fraude of verzwijging ( FISH / EVI Registratie ) / Bij meldingen die minder dan 3 jaar oud zijn doen wij u een aanbieding van De Vereende.
  • Met politie of justitie in aanraking bent geweest (afhankelijk van het soort van delict / detentie / etc ) / Bij meldingen die minder dan 3 jaar oud zijn doen wij u een aanbieding van De Vereende.
  • Bij een andere verzekeraar bent geweigerd of niet word geaccepteerd omdat u te jong of te oud bent.
  • Relatief veel schades heeft gehad en daardoor een negatief schadeverleden heeft. / Bij -3 en -4 doen wij u een aanbieding van De Vereende.

Uiteraard kan niet elke aanvraag worden omgezet naar een reguliere verzekering, maar wij doen wel ons uiterste best u te helpen en wij nemen u serieus. Onze doelstelling is te proberen de verzekering bij een normale maatschappij onder te brengen.

Wanneer krijg ik antwoord?

Wij streven ernaar om de aanvraag(en) op dagbasis te behandelen cq per de eerst komende werkdag. Nadat wij de aanvraag hebben gedaan bij de maatschappij zijn we afhankelijk van de verwerkingstermijn van de desbetreffende maatschappij. Meestal gaat dit allemaal vrij vlot, maar ook wij zijn daarin afhankelijk. Gelukkig lukt het in veel gevallen om snel zaken rond te maken, maar dat is dus geen garantie. 

Wanneer ben ik verzekerd?

U bent verzekerd vanaf het moment dat wij dat aan u hebben bevestigd. Er is geen sprake van een voorlopige dekking. 


Lees ook ons:

Zie ook:

Vraag een offerte aan en wij gaan voor u aan de slag;

Vraag vrijblijvend een offerte aan

Verdere algemene voorwaarden en kosten:

Contact voor hulp of advies

Geeft u de voorkeur aan persoonlijk advies of heeft u hulp nodig bij het beantwoorden van één van de vragen?·Neem dan contact met ons op. Bel 020 - 436 0 436

>Persoonlijk contact, geen call-center, geen 0900 nummer, gewoon bellen naar 020-4360436

> Hulp & Advies bij beheer, wijzigingen, schade, kortom alles wat nodig is voor een goed verloop van de verzekering(en)

> Polis en overige stukken krijgt u in veel gevallen als PDF via de mail toegezonden en zijn direct beschikbaar in de online Polismap & App.

>MijnPolisCheck: Jaarlijkse automatische controle van de lopende autoverzekering en een voorstel via de e-mail als er een beter ( goedkoper ) aanbod gedaan kan worden.

>Goede en snelle schade afhandeling: ga naar de pagina schade!·

Dienstverlening

Steeds meer consumenten vergelijken financiële producten online.·Ook via onze website kunt u verzekeringen vergelijken en direct ook afsluiten of een offerte aanvragen.

Wij willen u graag alle relevante informatie zo duidelijk mogelijk verstrekken. Het moet voor u als consumenten duidelijk zijn welke waarde u kunt hechten aan (het resultaat van) een vergelijking die u maakt bij ons op de website.

Antwoord op een aantal voor u van belang zijnde vragen;

- Wat doen wij voor u?·
- Waar verdienen wij aan / Wat zijn de kosten voor u?
- Hoe komt de vergelijking tot stand?
- Hoe volledig is de vergelijking?

Wat doen wij voor u?
Via onze website kunt u verschillende verzekeringen met elkaar vergelijken. Om een goede vergelijking te kunnen maken stellen wij u een aantal vragen. Op basis van uw antwoorden op deze vragen maken wij de vergelijking. Vervolgens kunt u zelf de door u gewenste verzekering via onze website afsluiten. Er is geen sprake van advies maar uitsluitend van bemiddeling tussen u en de aanbieder. (execution only)

Gedurende de looptijd van het product zijn wij uw aanspreekpunt, bijvoorbeeld in het geval van schade, wijzigingen, etc. Op de pagina:Over ons en de·Schade & Service pagina kunt u hierover alle informatie terug vinden.

Hoe verdienen wij met het vergelijken van verzekeringen?
Wanneer u via onze website een verzekering afsluit, ontvangen wij hiervoor een doorlopende provisie van de verzekeraar. Het resultaat van de vergelijking is dus incl. de vergoeding die wij ontvangen voor het afsluiten en beheren van de verzekering(en)

Ga naar de pagina:·dienstverlening·voor meer informatie over de kosten van onze dienstverlening.

Hoe komt de vergelijking tot stand?
U dient de gegevens in te vullen op basis waarvan de vergelijking vervolgens plaatsvindt. In het resultaat van de vergelijking wordt de verzekering met de laagste premie bovenaan getoond. De verzekeringen in het overzicht kunt u in de meeste gevallen direct aanvragen.

Hoe volledig is de vergelijking?
Wij streven ernaar een zo volledig mogelijke vergelijking te maken. Hiervoor vergelijken wij de verzekeringen van de verzekeraars met wie wij samenwerken. Bokhorst Verzekeringen maakt o.a. gebruik van de webmodule(s) van Voogd & Voogd Verzekeringen. Door deze samenwerking kunnen wij in de vergelijking bijna alle verzekeraars aanbieden. Maar niet alle Nederlandse verzekeraars. Alleen de verzekeringen waarvoor u een aanvraag kunt indienen of een offerte kunt aanvragen worden getoond. Bij de resultaten staat ook een link naar het overzicht van de vergeleken maatschappijen.·

Wanneer slechts één verzekering wordt getoond in het overzicht, heeft er geen vergelijking plaatsgevonden. Dit kan het o.a. het geval zijn indien u een berekening maakt in een programma afkomstig van de betreffende maatschappij. Bokhorst Verzekeringen maakt gebruik van verschillende webmodule(s) o.a. van London Verzekeringen, Klaverblad, ASR Verzekeringen, NH van 1816, DAS, Arag, Europeesche, Mondial Assistance, Meetingpoint en OOM Verzekeringen.

Poliskosten

Indien u een nieuwe of lopende verzekering over of afsluit bij Bokhorst Verzekeringen, brengen wij u naast de gebruikelijke provisie zoals die is ingebouwd in de premie. Geen extra kosten in rekening in de vorm van een serviceabonnement of andere abonnementsvorm.

Bij alle berekeningen en/of de offerte die u van ons krijgt zijn de kosten reeds in de premie verwerkt. Indien wij andere werkzaamheden voor u uitvoeren waarvoor apart kosten in rekening worden gebracht. Zullen wij u daarover altijd vooraf informeren en deze afspraak vastleggen in een dienstverleningsopdracht.

Om inzicht te geven in de·kosten per verzekering; voor het advies, service, bemiddeling en de schade afhandeling. Hierbij per product groep een opgaven in % van de premie.

Particulier Schadeverzekeringen

  • Motorvoertuigverzekering(en) 20 %
  • Woonhuis / Inboedel en Kostbaarheden 10 t/m 25 %
  • Aansprakelijkheid / Rechtsbijstand en Ongevallen 10 t/m 25 %
  • Caravan / Kampeerauto / Fiets en Pleziervaartuig 20 %
  • Reis en Annulering 20 t/m 35 %
Op verzoek krijgt u van mij voorafgaande aan het afsluiten van de verzekering. De voor die verzekering en maatschappij geldende provisie opgaven.
 
Lees ook ons:

 

Geen premieresultaat?

 Als u na het invullen van de gegevens ‘geen premieresultaat’ krijgt. Is dat niet automatisch het einde van uw aanvraag. Verschijnt deze melding in uw scherm, neem dan contact met ons op voor het doornemen van de aanvraag. In veel gevallen kunnen wij wel een passende aanbieding doen.

Bel: 020 - 436 0 436 / info@bokhorstverzekeringen.nl

 

 


  • Beoordeling door Esther

    "Leeft zich zonder gelijk een oordeel te vellen goed in en komt met goede opties"

    advieskeuze

  • Lees wat andere klanten van onze dienstverlening vinden op: Advieskeuze.nl

    advieskeuze

  • Schrijf zelf een beoordeling op advieskeuze.nl en laat weten wat jij van ons vindt.

    advieskeuze

  • Beoordeling door Robert

    "Wordt gelijk geregeld"

    advieskeuze

  • Beoordeling door Fred

    "Oprechte interesse, top bereikbaarheid en service"

    advieskeuze

  • Schrijf zelf een beoordeling op advieskeuze.nl en laat weten wat jij van ons vindt.

    advieskeuze

  • Beoordeling door Dirk

    "Ze zijn altijd vriendelijk, geven vakkundig en duidelijk advies"

    advieskeuze